Jest to idealne rozwiązanie dla firm myślących przyszłościowo. Taka strona przyciąga potencjalnych klientów dzięki rozbudowanym funkcjom, dokładnie opisanym informacjom o firmie i działaniach czy ciekawym tematom na blogu.
Taka strona zawiera wiele podstron i nastawiona jest na pozyskiwanie klientów przez Internet – oznacza to, że jest jak najlepiej zoptymalizowana i generuje większy ruch w wyszukiwarkach niż małe strony.
Profesjonalna strona internetowa będzie świetną inwestycją w rozwój Twojego biznesu. Możesz również zdecydować się na oryginalny indywidualny projekt.
Dowiedz się więcej – Tworzenie stron Bydgoszcz
Możemy wyróżnić następujące rodzaje stron internetowych:
Wizytówka firmowa
Łatwo się domyślić, że taka strona ma pełnić rolę wizytówki. Musi być prosta, przejrzysta i zawierać najważniejsze informacje o firmie i świadczonych usługach.
Takie strony są najczęściej wybierane przez małe lokalne firmy, które nie działają online – np. strona internetowa dla firmy budowlanej.
Dobrze przygotowana wizytówka może stać się idealnym narzędziem do pozyskiwania nowych klientów przez Internet.
Dowiedz się więcej – strona wizytówkowa
Strona One Page
Strona jednostronicowa zawiera tylko stronę główną i może zawierać wiele przydatnych informacji o firmie lub produkcie.
Tego typu strona internetowa jest najczęściej wybierana przez małe firmy.
Dowiedz się więcej – prosta strona internetowa
Strona landing page
Landing Page to zazwyczaj również One Page, ale mocno nastawiony na efektywną sprzedaż.
Taką stronę najczęściej odwiedza potencjalny klient z reklamy lub organicznych wyników wyszukiwania. Cel takiej strony internetowej jest jeden – jak najlepsza sprzedaż.
Blog internetowy
Blog internetowy to strona internetowa stworzona typowo do publikowania. Blog to idealny sposób, aby opowiedzieć więcej o sobie lub podzielić się ze światem ulubioną aktywnością – np. testowaniem samochodów. Popularne blogi mogą przyciągać setki tysięcy czytelników każdego miesiąca.