Deker Patissier&Chocotatier

Markę T.Deker Patissier& Chocolatier stworzyli wspólnie mistrz cukiernictwa Tomasz Deker oraz artysta plastyk Agnieszka Buniek.

– Zaczynaliśmy w czerwcu 2008 roku w małym sklepie (42 m2) w Sopocie. Od tamtej pory cały czas się rozwijamy. Mamy dwa zakłady produkcyjne, a pod naszym logo pojawiają się kolejne cukiernie, których dziś jest już ii, z czego 7 prowadzą franczyzobiorcy. Chcemy, żeby w najbliższym czasie nasze cukiernie pojawiły się w woj. łódzkim, mazowieckim, wielkopolskim i dolnośląskim – zapowiada Agnieszka Buniek, współwłaściciel T.Deker Patissier& Chocolatier. Cukiernie T.Deker Patissier&Chocolatier mają w swojej ofercie artystycznie zdobione torty i ciastka. Na jej wyposażenie trzeba przeznaczyć ok. 70 tys. zł, wysokość tej kwoty związana jest z powierzchnią lokalu. Opłata licencyjna natomiast zależy od atrakcyjności województwa. Franczyzobiorca musi posiadać własny transport, który umożliwi mu odbiór towaru z punktu franczyzodawcy.

Lokal, który będzie pełnił wyłącznie funkcję cukierni, powinien mieć ok. 30 m2. Jeżeli dodatkowo ma być w nim prowadzona 0 ^ również kawiarnia, wówczas metraż powinien być dwukrotnie większy. Informacje na temat finansowych warunków uczestnictwa w sieci, potencjalny franczyzobiorca otrzyma na wstępnej rozmowie po podpisaniu oświadczenia o poufności. Franczyzobiorca otrzymuje od firmy wskazówki dotyczące aranżacji wnętrza, opis zasad biznesu, systemy kalkulacyjne oraz wsparcie marketingowe i w dziedzinie dostaw produktów.

Magdalena Krocz

Facebook Comments
Załaduj więcej podobnych artykułów
Załaduj więcej Redaktor
Załaduj więcej Biznes

Jeden komentarz

  1. Słodki biznes – Wydarzenia

    11 października 2018 w 15:00

    […] 1 minutę temu Słodki biznes cz.2 […]

Dodaj komentarz

Sprawdź też

Last minute dla singli: Jak znaleźć towarzystwo na spontaniczną podróż

Podróżowanie last minute jest coraz bardziej popularne, zwłaszcza wśród osób samotnych, kt…