Deker Patissier&Chocotatier
Markę T.Deker Patissier& Chocolatier stworzyli wspólnie mistrz cukiernictwa Tomasz Deker oraz artysta plastyk Agnieszka Buniek.
– Zaczynaliśmy w czerwcu 2008 roku w małym sklepie (42 m2) w Sopocie. Od tamtej pory cały czas się rozwijamy. Mamy dwa zakłady produkcyjne, a pod naszym logo pojawiają się kolejne cukiernie, których dziś jest już ii, z czego 7 prowadzą franczyzobiorcy. Chcemy, żeby w najbliższym czasie nasze cukiernie pojawiły się w woj. łódzkim, mazowieckim, wielkopolskim i dolnośląskim – zapowiada Agnieszka Buniek, współwłaściciel T.Deker Patissier& Chocolatier. Cukiernie T.Deker Patissier&Chocolatier mają w swojej ofercie artystycznie zdobione torty i ciastka. Na jej wyposażenie trzeba przeznaczyć ok. 70 tys. zł, wysokość tej kwoty związana jest z powierzchnią lokalu. Opłata licencyjna natomiast zależy od atrakcyjności województwa. Franczyzobiorca musi posiadać własny transport, który umożliwi mu odbiór towaru z punktu franczyzodawcy.
Lokal, który będzie pełnił wyłącznie funkcję cukierni, powinien mieć ok. 30 m2. Jeżeli dodatkowo ma być w nim prowadzona 0 ^ również kawiarnia, wówczas metraż powinien być dwukrotnie większy. Informacje na temat finansowych warunków uczestnictwa w sieci, potencjalny franczyzobiorca otrzyma na wstępnej rozmowie po podpisaniu oświadczenia o poufności. Franczyzobiorca otrzymuje od firmy wskazówki dotyczące aranżacji wnętrza, opis zasad biznesu, systemy kalkulacyjne oraz wsparcie marketingowe i w dziedzinie dostaw produktów.
Magdalena Krocz
Słodki biznes – Wydarzenia
11 października 2018 w 15:00
[…] 1 minutę temu Słodki biznes cz.2 […]