Franczyzobiorcy S Plus poprawiają wygląd pojazdów prywatnych i służbowych. Klientami firmy są również komisy samochodowe.
S Plus specjalizuje się w szybkiej likwidacji małych szkód komunikacyjnych i parkingowych. Firma świadczy usługi napraw estetycznych oraz zaawansowanej kosmetyki aut.
– Odbiorcami naszych usług są firmy ubezpieczeniowe, salony samochodowe, komisy oraz klienci indywidualni – twierdzi Tomasz Jezierski, dyrektor zarządzający sieci.
Na razie do sieci przystąpiło 21 franczyzobiorców. W 2010 roku, kiedy S Plus liczyło 10 placówek, firma zakładała pozyskanie w ciągu trzech lat 100 partnerów. Już teraz wiadomo, że trudno będzie zrealizować ten plan. Niemniej jednak wkrótce ruszą punkty w Warszawie, Piasecznie, Bydgoszczy i Kielcach. Inwestycja w biznes wynosi od 250-300 tys. zł. Kwota ta zawiera 50 tys. zł opłaty wstępnej, 100 tys. zł na zakup wyposażenia, 55 tys. zł na dostosowanie lokalu i działania marketingowe, (dw)