Franczyzobiorcy S Plus poprawiają wygląd pojazdów prywatnych i służbowych. Klientami firmy są również komisy samochodowe.

S Plus specjalizuje się w szybkiej likwidacji małych szkód komunikacyjnych i parkingowych. Firma świadczy usługi napraw estetycznych oraz zaawansowanej kosmetyki aut.

– Odbiorcami naszych usług są firmy ubezpieczeniowe, salony samochodowe, komisy oraz klienci indywidualni – twierdzi Tomasz Jezierski, dyrektor zarządzający sieci.

Na razie do sieci przystąpiło 21 franczyzobiorców. W 2010 roku, kiedy S Plus liczyło 10 placówek, firma zakładała pozyskanie w ciągu trzech lat 100 partnerów. Już teraz wiadomo, że trudno będzie zrealizować ten plan. Niemniej jednak wkrótce ruszą punkty w Warszawie, Piasecznie, Bydgoszczy i Kielcach. Inwestycja w biznes wynosi od 250-300 tys. zł. Kwota ta zawiera 50 tys. zł opłaty wstępnej, 100 tys. zł na zakup wyposażenia, 55 tys. zł na dostosowanie lokalu i działania marketingowe, (dw)

Facebook Comments
Załaduj więcej podobnych artykułów
Załaduj więcej Redaktor
Załaduj więcej Biznes

Dodaj komentarz

Sprawdź też

Czym cechują się porządne pompy membranowe?

Czym cechują się porządne pompy membranowe? Eksperci, którzy produkują pompy membranowe ra…